Ako si žiak / dieťa otvorí úlohu

V zobrazenom detskom prostredí si žiaci / deti môžu vybrať, či úlohu budú riešiť:

  • na svojom účte, kam im pedagóg priamo zadal úlohu (je potrebné Prihlásiť sa),
  • pomocou kódu, ktorý sa dozvedeli od svojho pedagóga (Riešiť úlohu s kódom).

Riešiť úlohu s kódom

Riešiť úlohu s kódom môže žiak, ktorý nemá vytvorený účet na vzdelávacom portáli Kozmix alebo má účet a dostal úlohu priamo pomocou kódu od svojho pedagóga. Po kliknutí na tlačidlo Riešiť úlohu s kódom žiak zadá svoje meno (ak nie je prihlásený) a kód úlohy. Následne sa dostane do prehľadu úlohy.

Riešiť úlohu bez kódu

Riešiť úlohu bez kódu môže žiak, ktorý má vytvorený účet na vzdelávacom portáli Kozmix a jeho pedagóg mu zadal úlohu prostredníctvom svojho účtu.

Žiak / dieťa klikne na tlačidlo Moje úlohy. V tomto prostredí sú úlohy rozdelené na dve časti:

  • Nedokončené úlohy sú úlohy, ktoré pedagóg žiakovi zadal a žiak ich ešte môže upravovať do momentu odoslania alebo uzavretia termínu úlohy,
  • Dokončené úlohy sú úlohy, ktoré už žiak odoslal alebo termín jej odoslania bol už uzavretý. Tieto úlohy žiak môže upravovať, zmeny sa však už neuložia.

Žiak sa kliknutím na náhľadový obrázok úlohy dostane do prehľadu úlohy.